הצהרת נגישות

"פארק אגם מונפורט" מחויב לספק את חוויית השימוש המרבית בפארק ופועלת רבות על מנת לאפשר לכל אדם המבקר בוחוויה מהנה, שוויונית ומכבדת.

החברה עוסקת רבות בהנגשת האטרקציות והמרחב הציבורי, בכל היבטי מתן השירות למבקרים.ניתן למצוא באטרקציות התאמות הנגישות המפורטות בעמוד זה. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

אנו מאוד משתדלים לצמצם הישנות המקרים, ונשמח באם תיצרו עמנו קשר ותמסרו פרטי הבעיה/תקלה בה נתקלתם על-מנת שנוכל לטפל בה בהקדם, אם ידוע לכם על כזו.

בנוסף לכך, בכל בעיה ו/או שאלה שעולה נשמח לעזור לכם בטלפון :04-9574004

עמכם הסליחה מראש.

הנגשת אתר האינטרנט:

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסיה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר. לפיכך, דאגנו להשקיע מאמצים לא מעטים בהנגשת האתר לקהל בעלי המוגבלויות, במטרה להקל ולייעל הגלישה בו. אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA .

כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

בנושא נגישות אתר האינטרנט שלנו ניתן לפנות במייל : agam-9@maltar.co.il

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של פארק האגם, לרבות באטרקציות, במשרדים ובמזנונים:

  1. חניות נכים – קיימות חניות נכים בכל חניוני הפארק על פי התקן ובהתאם לכל דין.
  2. דרכי גישה – פארק האגם בנוי בכמה מפלסים בהם כל דרכי הגישה לכלל האטרקציות נגישים לבעלי מוגבלות פיזית בכיסאות גלגלים או בקביים.
  3. כניסות – כל הכניסות לאגם נגישות ללא מדרגות. הכניסות לאטרקציות נגישות דרך שבילים מותאמים כנאמר בסעיף דרכי גישה.
  4. אזורי המתנה – אזורי ההמתנה נגישים ומצוידים בספסלי המתנה.
  5. דלפקי קופה באטרקציות–  בחלק מהאטרקציות דלפקי הקופה נמוכים ונגישים לכיסאות גלגלים ובחלק מהאטרקציות טרם הותאמו דלפקי הקופה.
  6. שירותי נכים –קיימים שירותי נכים בתחום אזורי השירותים ברחבי הפארק, באתר הקמפינג ובאטרקציות ג'אמפלייק ונינג'ה ARENA.
  7. עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – בקופה יותקן מכשיר להגברת עוצמת הקול, כלי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה". עד להתקנתם צוות העובדים נכון לסייע.
  8. הסתייעות בחיית שירות- מותרת כניסת חיית שירות לשטח פארק אגם מונפורט בכפוף לכל דין ולנהלי הפארק. עם זאת לא ניתן להכניס חיות שירות לאטרקציות. במקרה זה יש להשאיר את חיית השירות בכניסה לאטרקציה. עובדי החברה אינם אחראים לשמירה על חיות שירות או לטיפול בהן.
  9. גן השעשועים- משתרע על שטח רחב ומונגש לבעלי מוגבלות פיזית בכיסאות גלגלים או בקביים.
  10. שטח פארק האגם- שטח האגם מונגש לכולם. סביב האגם שבילים רחבים ומדשאות בהם ניתן לטייל, לנוח בצל וליהנות מהטבע.
  11. כללי- הנהלת החברה השקיעה מאמצים רבים להנגשת מתקנים רבים ככל הניתן לכלל המבקרים באתריה. בשל מורכבות של חלק מהמתקנים (מתקני אקסטרים/ טרמפולינות למשל) ובשל דרישות בטיחות (לרבות הוראות היצרן), לא ניתן להנגיש כל מתקן לשימוש של כל אדם. כמו כן, השימוש בכל אחד מן המתקנים (לרבות מתקנים נגישים) כפוף תמיד לדרישות הבטיחות וההגבלות על השימוש של כל מתקן ומתקן. מאחר שלמפעיל המתקן אין אפשרות לוודא שכל מבקר יכול לעשות שימוש בטוח במתקן, על המבקרים חלה חובה לקרוא את הוראות הכניסה ולפעול בהתאם להן. כמו כן, אנו ממליצים לפני כל עלייה למתקן לצפות בהפעלת המתקן ולהפעיל שיקול דעת.
  12. מענה טלפוני- מוקד השירות שלנו הינו מוקד אנושי, זמין ונגיש עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות- בימים א'-ה , בשעות הפעילות 8:00-16:00 בלבד.

מלבד באמצעות המוקד הטלפוני ניתן ליצור עמנו קשר בדרכים נוספות:

 

פרטי רכז הנגישות של הארגון: 

שם: ספיר שינדלר

טל': 04-9574004 (בשעות הפעילות בלבד- ימים א'-ה בין השעות 9:00-13:00)

מייל:agam-9@maltar.co.il 

רשתות חברתיות: פייסבוק/אינסטגרם- lake monfort.

ההצהרה נכתבה ועודכנה בתאריך 14.9.2023